Klachten

Klachtenformulier

Klachten

SPIN doet er alles aan om haar activiteiten zo goed mogelijk te laten verlopen. Wij hopen dat u tevreden bent met ons werk. Wij stimuleren onze medewerkers om zorgvuldig met situaties en mensen om te gaan. Ideeën en suggesties stellen wij op prijs. Desondanks kan het voorkomen dat er onvrede ontstaat. Wij vinden het belangrijk dat u niet met uw klacht blijft rondlopen. Het is wenselijk uw onvrede eerst met de betrokken medewerker te bespreken. Als u vindt dat uw probleem niet goed genoeg wordt afgehandeld, dan kan de direct leidinggevende een bemiddelende rol spelen. Indien uw onvrede nog steeds niet is weggenomen kunt u zich wenden tot de klachtencoördinator van SPIN. Iedereen die te maken heeft met SPIN; met de activiteiten en diensten van SPIN, óf met de mensen die werken voor SPIN, kan een klacht indienen. Vult u het klachtenformulier in, dan wordt er zo snel mogelijk contact met u opgenomen.